Știri

Cântece de păsări din România - această colecție de CD-uri reprezintă prima inițiativă de acest fel de la noi din țară. Colecția reunește înregistrări originale din România pentru 152 de specii comune de păsări și a fost realizată de către Zsoldos Árpád.

Setul de CD-uri poate fi cumpărat direct de la sediul programului MPC din Cluj (str. Clinicilor Nr. 5-7, Facultatea de Biologie, Etaj 2, Laboratorul de Ecotoxicologie), de la sediul SOR Bucureşti (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr.49 Sc. A, Etaj 1, Ap. 8 Cod 050108, Sector 5) şi de la Grupul Milvus (str. Crinului nr. 22., Târgu Mureş).

Pentru comandă prin poștă, vă rugăm să trimiteţi un mesaj la adresa nagy.beata@gmail.com, în care să menţionaţi câte seturi doriţi să cumpăraţi, numele şi adresa exactă (cod poştal, localitate, stradă, nr.), numărul de telefon.

CD-urile vor fi livrate cu plată ramburs de Poşta Română. Practic cine comandă, va primi un aviz, cu care trebuie să se prezinte la oficiul poştal potrivit. După achitarea preţului coletului va primi setul comandat.

Preţuri:
Set CD-uri...........................38 RON